30 سوالی که باید از یک شرکت اسباب کشی بپرسید

اسباب کشی از مسائل مهمی است که در زندگی با آن مواجه می شویم و جز محدود تجربیات تلخ و شیرین زندگی مان محسوب می شود. برای اینکه بتوانید بهترین شرکت اسباب کشی را برای حمل اثاثیه تان پیدا کنید لیستی جامع از سوالات لازم برای پرسیدن از شرکت‌های اسباب کشی آماده کرده ایم.

بسته بندی اسباب کشی
اسباب کشی در کمین است. خود را آماده کنید.

چه سوالاتی از شرکت اسباب کشی بپرسیم؟

  1. آیا قادر به ارائه رفرنس و نظر مشتریان راضی تان هستید؟
  2. چند سال است که شرکت شما در این حوزه فعالیت دارد؟
  3. خدمات افزوده (سرویس افزوده) از نظر شما چیست؟
  4. چقدر بابت سرویس افزوده هزینه میگیرید؟
  5. آیا شرکت شما مجوز حمل بار درون شهری و برون شهری را دارد؟
  6. چگونه وزن اموال من سنجیده می شود؟
  7. وسائل خاص و شکستنی مثل لوازم برقی، ابزار موسیقی و کمدهای شیشه ای به چه صورتی حمل می شوند؟
  8. شما برای یک اسباب کشی درون شهری، چقدر هزینه می‌گیرید: بر اساس ساعت، وزن، تعداد کارگرها، تعداد طبقات؟
  9. آیا شما بابت زمان سفر اول به منزل من هزینه می‌گیرید؟
  10. چگونه هزینه اسباب کشی را می سنجید؟
  11. آیا به وسائل بزرگ و خاص، هزینه‌ی خاصی تعلق می‌گیرد؟
  12. آیا هزینه سوخت کامیون برای مسافت‌های طولانی با من است؟
  13. آیا بابت باز کردن و بستن اسبابی مثل رخت خواب، هزینه اضافه حساب می‌شود؟
  14. چه نوع خدمات و بیمه ارائه می‌دهید؟
  15. آیا بسته بندی و بار زدن وسائل به عهده شماست؟
  16. آیا فعالیت کارگران تحت پوشش بیمه جبران و بیمه اموال هست؟
  17. قوانین لغوی شما چگونه است؟
  18. آیا کپی تمام مدارک و قراردادها در اختیار بنده قرار می‌گیرد؟
  19. من باید چگونه هزینه را پرداخت کنم؟
  20. اسباب کشی من چقدر زمان می‌برد؟
  21. آیا شما زمان بار زدن و زمان تخلیه اسباب را تضمین می‌کنید؟
  22. در صورتی که تاخیر قابل توجهی در زمان‌های بالا پیش بیاید، چگونه جبران می‌کنید؟
  23. ابزار و لوازم مورد استفاده شما چیست؟
  24. چه میزانی از کار اسباب کشی را خودم می‌توانم انجام دهم؟
  25. اگر خودم اسباب کشی را انجام دهم، آیا در زمینه بسته بندی یا حمل و نقل وسائل به مشکلی برمی خورم؟
  26. اگر خودم اسباب کشی را انجام دهم، آیا بصرفه تر خواهد بود؟
  27. چه موادی برای اسباب کشی من نیاز می‌شود؟ من باید برای چه آیتم‌هایی پول بدهم؟
  28. در صورت بروز مشکل و اعتراض چگونه مشکل را حل می‌کنید؟
  29. برای وقتی که پیش از من به مکان جدید برسید، چه راهکاری دارید؟
  30. شما چه سوالی از من دارید؟
اسباب کشی خانواده
اسباب کشی را به کارگران با تجربه بسپارید

البته همانطور که میدانیم در ایران سوال پرسیدن هنوز فرهنگی جا افتاده نیست و بعضا به نحو بدی با آن برخورد می شود، لذا توجه داشته باشید که سوالات را با متانت و آرامش خاطر بپرسید و به شرکت باربری و اسباب کشی یادآور شوید که قصدتان پیدا کردن بهترین شرکت برای انجام اسباب کشی است و غرض دیگری ندارید.

امیدواریم این لیست «سوالاتی که باید از یک شرکت اسباب کشی بپرسید» برایتان مفید واقع شود.


بیان دیدگاه